Toimitusehdot

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ihanitse.fi -verkkokaupasta voimassa olevien toimitusehtojen mukaisesti. Tilauksesta lähetetään s-postitse tilausvahvistus, jossa vahvistetaan tilaamasi tuotteet, toimitustapa sekä hinta niin tuotteille kuin toimitukselle. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostin ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Halutessasi voit myös rekisteröityä Ihan Itse -verkkokauppaan, jolloin pääset tarkitelemaan tilausta sekä seuramaan toimituksen edistymistä. Tilausta tehdessä on myös välttämätöntä ilmoittaa puhelinnumero, jotta mahdollisissa ongelmatapauksissa saamme teihin helposti ja noepasti yhteyden asioiden ratkaisemiseksi ja nopean palvelun takaamiseksi. Puhelinnumeroa tarvitaan myös toimitustavasta riippumatta saapumisilmoitukien välittämiseen.


Hinnat

Hinnat on esitetty tuotekuvausten yhteydessä arvonlisäverollisin hinnoin. Pidätämme oikeuden tuote- ja toimitusmaksuhintojen muutoksiin.

 

Maksaminen

Tilauksesi maksu onnistuu useilla eri maksutavoilla:

  • Kaikkien kotimasiten pankkien verkkomaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
  • Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector bank
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay


Maksunvälityspalvelun toteuttajan ja maksunpalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.


Reklamaatioasioissa pyydämme olemaan yhteydessä suoraan tuotteen toimittajaan eli meihin.


Collector Lasku/ Osamaksu


Joustoa ja valinnanvapautta - maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa.


Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enenintään 36 kuukauden ajalle.


Laskulla ilmaista maksuaikaa - turvallista ja helppoa asiointia.


Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksellesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.


Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.


Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5000€ ostoksiin.


Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhemmin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.


Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessa vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma, mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse lasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmmissa osissa.


Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi


Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdfhttps://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttaluotttoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf


Toimitustavat

Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimitamme tilaukset vain pakettina, jotta pakettien seuranta mahdollistuu ja voimme taata tilausten paremman toimitusvarmuuden.


Valittavana olevat toimitustavat hintoineen:

Nouto 0€

Matkahuolto 5,90€

Posti 7,90€


Kotimaan toimitus on ilmainen mikäli tilauksen loppusumma ylittää 100€. Ilmainen toimitus koskee vain edullisinta, Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin toimitustapaa (ei siis koske esim. kotiinkuljetusta). 


Toimitukset

Käsittelemme tilauksia kaikkina arkipäivinä ja pyrimme lähettämään kaikki kyseisenä päivänä ennen klo 12 tulleen tilaukset samana päivänä, mutta viimeistään kuitenkin seuraavana arkipäivänä. Ilmoitamme poikkeuksista toimitusajoissa verkkokaupassamme.


Kivijalka- ja verkkoakupan yhteisestä varastosta johtuen saattaa käydä niin, että verkkokaupan saldoilla ollut tuote onkin jo ehditty myydä kivijalkamyymälässä. Olemme tällaisissa tapauksissa aina yhteydessä asiakkaaseen korvaana tuotteen löytämiseksi tai tilauksen perumiseksi. Pyrimme lankaostosten yhteydessä toimittamaan kokonaismäärän samasta lankaerästä. Mikäli näin ei voidan toimia ilmoitamme asiasta asiakkaalle ja toimitamme tuotteet vasta saatuamme asiakkaalta hyväksynnän eri erien yhdistämiselle. 


Vaihto- ja palautus

Verkkokaupasta ostetuille tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus muutoin paitsi määrämittaan leikatuilla kankailla, tapahtumilla ja asiakastilauksen mukaan käsitellyt tuotteet esim. täytetyt pallot. Huomioithan kuitenkin, että asiakas vastaa mahdollisen palautuksesta aiheutuvat toimituskustannukset. Palautukset voi tehdä myös kivijalkamyymälässä: Isokatu 11, 67100 Kokkola. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton eli myyntikunnossa pakkauksineen ja vyötteineen. Osapalautuksissa huomioimme myös mahdolliset muutokset määräalennuksiin ja toimituskuluetuihin hyvitystä laskettaessa.


Ennen palautusta olkaa ystävällisesti yhteydessä meihin sari@ihanitse.fi tai p. 06 8223 220.


Noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme paluupostista aiheutuneet kustannukset sekä 10€ käsittelykulun ja hyvitämme vain kustannusten vähentämisen jälkeen jääneen summan asiakkaalle. Asiakkaan tilauksen yhteydessä antamien virheellisten yhteystietojen (osoite, puhelinnumero) vuoksi palautuneet lähetykset käsitellään samoin ehdoin. Olethan siis huolellinen tietoja antaessasi, jotta vältytään turhilta ikävyyksiltä.


Hyvitykset palautuksista hoidamme Paytrailin kautta maksutavan mukaisesti tai noutoasiakkaille normaalin palautuskäytännönmukaisesti kassalla, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Pyydämme säilyttämään kaikki palautustositteet, kunnes olette saaneet hyvityksen palautuksesta. 


Palautusoikeus ei koske asiakkaalle räätälöityjä erikoistilauksia esim. normaalivalikoimasta poikkeava lankalaatu tai väri, asiakasta varten tilattu iso erä tai asiakkaalle valmistettuja valmiita tuoetteita.


Reklamaatiot

Jos toimitetut tuotteet ovat virheellisiä, tuotteet ovat vääriä tai määrä on tilauksesta poikkeva,olethan heti yhteydessä meihin: sari@ihanitse.fi tai 06 8223 220. Korjaamme virheet ja puutteet mahdollisimman pian. Tarkistathan paketin kunnon heti vastaanottamisen yhteydessä ja mahdollisista kuljetusvaurioista ota yhteyttä suoraan pakettia kuljettaneeseen tahoon. Vastuumme virheellisestä tuotteestä rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.

Nopea toimitus
Lahjakortti
Kivijalkamyymälä
Ota yhteyttä
© Ihan Itse
Loading...